Wednesday, February 18, 2009

Keychain

Hai..
Hi..
Hello..
Salam sejahtera..

Update secara laju malam ini.
Kerna mata sudah minta rehat.

Tempahan dr Miss Eliza.
Keychain berbentuk love.
Sama seperti yang ditempah oleh Anis.
But the colour is black and white.

Meh tgk meh gambarnya keychain tu.
Telah pun selamat sampai kpd tuannya.

Thanks Eliza.


E.L.I.Z.A


Sunday, February 1, 2009

Smile Please

Sila senyum semua..
Senyum nampak gigi..

Senyum nampak lesung pipit lagilah digalakkan...


Senyum..senyum..
Jangan tak senyum..

Saya nak snap gambar ni..

Hee..


Salam semua..
Kali ni dpt tempahan dr adik cayam..
Cik Hanis
Dia telah mentempah dua keychains.

Satu ialah keychain LOVE shape.
Dpn belakang ada tulis huruf H dan Mama.
Untuk mama tersayang saya rasa.


Dua ialah keychain Camera.
Jenama NIKON.
Tulah yg awal-awal nun kat atas tu saya suruh senyum bagai.
Nak capture gambar guna camera NIKON ni lah.

Meh tgk gambar meh.


H for Hanis kan..kan..

Mama, I love U..

NIKON
Mahal nih..
@sederhana

Hanis..
Tq tau..
Nanti akak pi UIA..
Akak kasi eh..

Okey..
Itu sahaja untuk kali ini.

Any enquiries...just email me at feltcabin@yahoo.com

p/s: Choco pinky stripe card also made by me.
Masih dlm perancangan samada untuk di jual di sini atau tidak.