Monday, May 28, 2012

I Like Jjajangmyeon


Random post of the day. Dekat rumah sejak kebelakangan ni ada udang. Hairan, lalu saya b'tanya kepada emak udang murah ke? Ayam pun ada jugak tapi sebab nak menunggu ayam tu lembut lambat, maka saya guna udang untuk memasak Jjajangmyeon. Resepi asal guna benda yang tak halal tu. Err... Banyak je benda yang dah ditukar ikut bahan yang ada dekat rumah.

Ah!~ Sekarang memang suka makan Jjajangmyeon. Selagi sos dia tak habis.... selagi tu saya boleh makan Jjajangmyeon ikut suka hati. Hehe... Ada 2 pack lagi dalam freezer. Cukup buat stock sampai dapat pergi Korea rasanya.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Wednesday, May 23, 2012

Banana Uyu @ 바나나 우유

First time minum 바나나 우 유 ^_^
Boleh tahan jugak harga dia sekotak RM 2.80. 
Kira sama harga dekat Korea 1000 won kalau tak silap.


Mula-mula minum rasa macam ubat pun ada.
Nak kata sedap gila tu tak kut.
Kira okaylah rasa susu ni.

Jemput minum.