Monday, May 28, 2012

I Like Jjajangmyeon


Random post of the day. Dekat rumah sejak kebelakangan ni ada udang. Hairan, lalu saya b'tanya kepada emak udang murah ke? Ayam pun ada jugak tapi sebab nak menunggu ayam tu lembut lambat, maka saya guna udang untuk memasak Jjajangmyeon. Resepi asal guna benda yang tak halal tu. Err... Banyak je benda yang dah ditukar ikut bahan yang ada dekat rumah.

Ah!~ Sekarang memang suka makan Jjajangmyeon. Selagi sos dia tak habis.... selagi tu saya boleh makan Jjajangmyeon ikut suka hati. Hehe... Ada 2 pack lagi dalam freezer. Cukup buat stock sampai dapat pergi Korea rasanya.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. salam sister, nk tanya, mcmana nk dptkan resepi jajangmyun ye? rs nk belajar wat sendiri... hehe.. boleh x sis share resepi... thank you <3

    ReplyDelete