Wednesday, October 8, 2014

Fudgy Flaky Brownies

Berasa sungguh bahagia bila berjaya mencuba resepi brownies yang menghasilkan flaky top keronyok-keronyok berkilat seperti dalam gambar dibawah :)

Perempuan memang selalu macam tu. Ada masa tu dia menggila sangat hendak makan benda manis lepastu tak dan sehari dia nak makan KFC @ benda pedas. Semua salah hormon!! 

Kelos up
Brownies dah tinggal separuh. Pergi Seoul turun 5kg. Balik KL tak dan setahun naik Xkg. Tahniah! Boleh pergi Korea lagi dengan alasan hendak kuruskan badan. Pffft...!

Top view of 10x10inches brownies



3 comments:

  1. Salam, kalau nak tahu resepi boleh ke? Cantik sgt flaky tu

    ReplyDelete
  2. Saya siap bookmark page dgn harapan dpt tahu resepi.. Or at least tahu step by step nk dpt kedut2 tu. Dah cuba mcm2 cara x dpt jgk.. Jadi sikit, x cantik mcm yg ni.. :((

    ReplyDelete