Wednesday, June 29, 2011

Free T-Money Card - Travel to Seoul, Korea

Sapa-sapa yang planning nak ke Seoul on July, August dan September 2011, silalah dapatkan free T-Money card dimana fungsinya adalah sama seperti T n Go card. Guna untuk naik subway, bus, beli barang dekat certain shops etc. Dengan T-money, dapatlah jimat sikit.

For more information and how to redeem this card, visit this website - http://visitkorea.com.my. Sesungguhnya saya jealous kerana saya tak pernah bercadang nak pergi time summer. Hihi... Saya suka winter dan kalau ada rezeki, nak pergi lagi time autumn or early spring.


Visit Korea Year 2010-2012! Baguskan cara KTO promote negara Korea dan events yang merak anjurkan . Hehe... Saya pun dah menang 2 kali. Satu trip ke Korea dan satu lagi dapat pendrive 8GB kut kalau tak silap. See... semua pun bagi free. Itu belum jalan-jalan dekat sana. Kadang-kadang kedai kat sana pun bagi barang free bila kita beli barang dekat kedai diorang. Saya ingat ada one time tu saya beli gelang satu and dia tanya rambut panjang ke pendek, then owner tu bagi getah rambut.

So, cepat-cepat. Redemption start July.

3 comments:

  1. Hi there, here is more transportation tip in Korea for you. As you know, if you have a T-money card, you can take all transportation with convenient way and you can save your money. In ICN(airport), you can purchase some good and reasonable transportation packages. There are 'express train and T-money card' , 'express train and international taxi', and 'express train and EG sim card(phone card)'. With express train, you can go to the Seoul station(Central of Seoul) directly, and you can choose between other three options what you need. If you are interested in these more, please visit to 'travel center' in ICN(located in B1). Thank you.

    ReplyDelete