Thursday, December 1, 2011

Cabaran 30: Hari 2: Perkataan Kegemaran

gambar hak milik

Perkataan kegemaran saya! Sejak bila entah. Oh, sejak saya tengok cerita Korea yang pembuat roti itu. Tapi saya dah lupa tajuk dia dan saya malas hendak google. Kemudian saya suka lagu nyanyian Kyu-hyun, Hope Is A Dream That Doesn't Sleep. Lagu OST cerita pembuat roti.

Cuba korang teka apa maksud perkataan itu? Jawapan ada dalam gambar tu sendiri dan ada juga dekat dalam blog. Huhu~

Gambar diambil dari sini Mountain and Field. Salah satu blog kegemaran saya. Gambar-gambar dalam blog tu semuanya cantik-cantik!! SubhanaAllah, menyerlahkan lagi kecantikan alam ciptaan Yang Esa. Err... silalah melawat blog beliau kalau tidak percaya dengan saya (??).

Comelkan perkataan dekat atas tu? Hmm... suka.

Wassalam

No comments:

Post a Comment