Monday, December 5, 2011

Cabaran 30: Hari 5 : Craft Items Untuk Dilelong

Hai! Selamat Isnin semua. I'm back!~~

Semalam tajuk bukan main 'Away' lagi kan. Bukan setakat tajuk, siap tempek pula gambar sayap kapal terbang. Motif?? Konon-konon pergi bercuti naik kapal terbang lah kan.

Err... saya tak pergi mana-mana pun. Pergi Tapah, Perak je. HAHAHA...

Pengumuan kepada crafters di luar sana. Saya ada nak let go barang-barang crafts saya dengan harga murah. Sekiranya berminat, silalah refer account Facebook Iggumiyeyo. Saya dah create satu album khas dekat situ. Barang-barang craft tu masih baru. Macam biasalah, nafsu membeli sangat melampaui batas, namun pada hakikatnya bukan guna pun.

Ini ada sikit gambar barang-barang yang saya hendak let go. Details boleh tengok dekat Facebook Iggumiyeyo ^^



No comments:

Post a Comment